Z nami dowiesz się, jak budować własną markę i prowadzić kampanie marketingowe w taki sposób, by przyciągały one uwagę i nie wywoływały ciarek żenady. Podczas szkolenia “Komunikacja zewnętrzna i marketing dla kół naukowych” nauczysz się czym jest i co obejmuje marketing. Poznasz takie pojęcia jak: Corporate Identity, Corporate Design, Corporate Communication, Corporate Behaviour. Poznasz sposoby nawiązywania kontaktów z mediami lokalnymi oraz budowania bazy partnerów. Dowiesz się jak prowadzić działania za pośrednictwem Internetu, a także komunikacji bezpośredniej: telefonicznej i e-mailowej.
W programie szkolenia
Analiza SWOT
Zasada 3×20
Efekt rogów i aureoli
Kto Cię tego nauczy?
Marcelina Wilczewska – z wykształcenia dyplomata, absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Konsultantka Regionalnego Ośrodka Debaty Międzynarodowej w Gdańsku, PR-owy wolny strzelec i założycielka „Studentów dla Ukrainy”. Była redaktor Radia Gdańsk i delegatka Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, od lat realizująca inicjatywy o charakterze kulturalnym i prospołecznym. Trenerka kompetencji miękkich, specjalizująca się w negocjacjach, relacjach międzyludzkich, savoir-vivrze, a także marketingu. |
Co otrzymasz?
Drukowane materiały
Poczęstunek
Certyfikat
Gdzie, kiedy, dla kogo?
Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego ul. Jana Bażyńskiego 4, 80-952 Gdańsk | 12 listopada 2022 r. Początek o godz. 10:00 Zakończenie o godz. 17.00 | Udział bezpłatny! Uczestnikami mogą być studenci i doktoranci Uniwersytetu Gdańskiego |
Zarejestruj się ⤵️
Zadanie publiczne współfinansowane ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki otrzymanych w 2022 r. w ramach konkursu „Organizowanie i animowanie działań na rzecz środowiska akademickiego”.